duminică, 30 august 2009

Un mini interviu cu RICHIE KOTZEN



Ce mai e nou ...
Category: Music
Bună ziua prietenii mei,
Aş dori să ia o clipă să-i mulţumesc tuturor celor care au venit la picior ultima mea de spectacole în Argentina, Brazilia, şi Costa Rica. My Band şi am avut o calatorie uimitoare şi nu poate să aştept să mă întorc pe drumul din nou. În această săptămână voi călători la Roma şi să participe la un concert de binefacere în sprijinul celor afectaţi de cutremur L'Aquila la începutul acestui an.
Încă îmi amintesc a fi trezit dintr-un somn mort în 1994, ca casa mea simtit ca un gigant a fost ridicat în aer şi a aruncat-o înapoi în jos pe pământ. Inteleg sentimentul de neputinţă şi devastare că unul se simte într-un cutremur serios. Sunt onorat să fie o parte din acest beneficiu.
Mai târziu, în această vară (1 august la 15), mă voi întoarce în Italia pentru un a alerga de spectacole acustice. Am făcut acest lucru anul trecut, de asemenea, şi aştept cu nerăbdare să-un alt 2 săptămâni de vară în Italia. Eu sunt de planificare, de asemenea, un turneu european pentru toamna. Am de gând să facem spectacole in Marea Britanie, Spania, Franţa şi alte ţări. Serie de date va desfăşura în perioada
sfârşitul lunii septembrie până la începutul lunii decembrie. Îmi pare rău să spun că nu există planuri pentru un turneu nord-american în acest moment toate acestea, voi face un show live la Kings BB în New York City. Spectacolul de la Kings BB va fi pe 28 iulie, cu trupa mea live. Acest lucru este sigur de a fi un eveniment special pentru mine aşa cum a fost vârsta de când am efectuat pe Coasta de Est.
Şi, în final aş dori să invite orice persoană care încă nu s-au alăturat lista mea de discuţii să facă acest lucru în acest moment. Oricine se alătură Richie Kotzen comunitar (Lista de adrese)
vor primi un link pentru a descărca o versiune nouă a cântecul meu Amintiţi-vă. Piesa este gratuit şi a fost re-înregistrate şi a numit Amintiţi-vă (Reprise).
Puteţi previzualiza cântec la Myspace.com / richiekotzen. Pur şi simplu faceţi clic pe "roşu" "Join the Community" link-ul pe pagina mea de Myspace şi urmaţi.
Apoi veţi primi un mail separat de e conducerea tu la spre drum liber drum liber. Puteţi, de asemenea, semn sus făcând clic pe Join the Community "link-ul" de la richiekotzen.com
Ei bine, asta este pentru acum. Sper să te văd la spectacol NYC la Kings BB pe 28 iulie. Dacă nu vă voi vedea pe drum.
Cele mai bune urări,
RK

Niciun comentariu: