sâmbătă, 19 decembrie 2009

JOE BONAMASSA II

Influenţele

Spre deosebire de alte blues de succes-chitaristi rock, Bonamassa are citată influenţe sale ca fiind britanici şi irlandezi de acte blues, mai degrabă decât de acte americane. Într-un interviu în revista Chitaristul (emite 265), el a invocat trei albume care au avut cel mai mare influenţă asupra lui de joc: John Mayall & Bluesbreakers cu Eric Clapton (album Beano), irlandez Rory Gallagher's Tour şi revedere de Cream. De asemenea, el a afirmat că Texas, Stevie Ray Vaughan lui Potopul a fost o mare influenţă la o vârstă fragedă.

El a elaborat date suplimentare cu privire la influenţele sale într-un interviu:

"Ştii, mi-au fost eroi - Paul Kossoff, Peter Green, Eric Clapton. Nu e atât de mulţi - nu există Gary Moore, Rory Gallagher - un alt irlandez care a jucat aceleasi lucruri, dar nu-i spun asta. Dar cei guys au fost baietii mei - Jeff Beck, Jimmy Page. Exista un anumit sofisticare de abordare a acestora la blues că îmi place foarte mult, mai mult decât de blues american . BB King's, o influenţă mare - El e, probabil, a avut cea mai mare influenţă asupra mea -influiente tradiţionale. Îmi place Muddy Waters, Robert Johnson si T-Bone Walker şi chestii de genul asta, dar nu am putut sta jos ... am fortat mereu pentru a asculta înregistrările întregi de către acestea, în cazul în care aş asculta mai degrabă de la Humble Pie face "I Sunt gata "decât Muddy Waters, ştii? Cred că, interpretarea în limba engleză a blues tocmai mi-am dat mult mai bine, ştii?"

Şi, în octombrie 2008 sa interviu cu Express & Star:

"Când am auzit Kossoff " Mr. Big ", şi când am auzit Clapton joc" Crossroads ", şi când am auzit Rory Gallagher de joc" Cradle Rock "a fost o scoala. Când am auzit Rod Stewart si Jeff Beck Group cântând" Let Me Love You ", acesta schimbat viaţa mea. Am ştiut exact ce am vrut să fac. Acestea sunt influenţele mele".

Aceste influenţe sunt evidente în muzica sa, dar Bonamassa a fost influenţată de alţi artişti; exemple notabile includ BB King, Robert Johnson, Danny Gatton, Eric Johnson, Albert Collins, Stevie Ray Vaughan şi Buddy Guy. Bonamassa stilul lui de a juca încorporează gamă largă de genuri aceste influenţe acoperă: rock, blues-rock, blues Delta, electrice de blues, jazz, ţară - şi chiar prog rock după cum arată "Da's Heart of Sunrise" si "Starship Trooper" / "Wurm secţiunea" fiind trăsături regulate de spectacole în direct.

Niciun comentariu: