luni, 25 ianuarie 2010


IAm avut un prieten de familie ce s-a dus, în acest weekend. Dar ea a fost într-adevăr mai mult decât un prieten pentru noi. Ea a fost un pionier în mothering. Numele ei a fost Viola Lennon, şi înapoi în 1956 ea a primit, împreună cu o mână de gospodinele din cartierul ei unde statea, au cafea şi de sprijin în reciproc în eforturile lor de a alapta atunci când alăptează nu a fost misto. Acest mic grup a crescut într-La Leche League, care este acum cel mai mare din lume, care alăptează grup de advocacy. Pentru mine, atunci când copiii mei au fost puţin, a fost du-te-mi-a grupa pentru toate tipurile de ajutor hrănitoare şi hranire cei meu mai mic. Deci, este normal ca gustul meu în muzică, chiar acum este de melodii pe care să mă ducă înapoi la acele zile. La Leche League întotdeauna mi-am amintit că, în timp ce acele zile au fost lungi, ani au fost scurti.

amstat de vorba cu :"Alison Bonaguro"

In My Daughter's Eyes," Martina McBride
"Somebody's Hero," Jamie O'Neal
"Mama's Song," Carrie Underwood
"So Hard," Dixie Chicks
"It Won't Be Like This For Long," Darius Rucker
"The Baby," Blake Shelton
"Baby Girl," Sugarland
"One's on the Way," Loretta Lynn
"I Ain't Dead Yet," Ashton Shepherd
"I Loved Her First," Heartland



Niciun comentariu: